Balso par labākajiem!

Iedzīvotāji  arī šogad ir aicināti novērtēt valsts pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistu darbu.  Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu iedzīvotāji tiek aicināti novērtēt ļoti labu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir parādīt labākos no labākajiem, lai viņu piemērs iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos.

 

Valsts kanceleja 2015. gadā aizsāka Laba servisa kustību, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu, attīstītu uz klientu orientētu kultūru un nostiprinātu pozitīvas vērtības. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”, katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

 

Balsot par atsaucīgākajiem valsts pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistiem iespējams, aizpildot anketu tīmekļvietnē mazaksslogs.gov.lv vai mobilajā lietotnē “Futbols”, no 14. septembra līdz 12. novembrim.

Pagājušajā gadā «Klientu apkalpošanas goda balvu» saņēma Lauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas speciāliste no Valmieras Inita Tauriņa, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Jelgavas Ilona Zorova un Sociālās integrācijas valsts aģentūras sociālā pedagoģe no Jūrmalas Ausma Rava.

Savukārt 2015. gadā goda balvu saņēma Valsts zemes dienesta klientu konsultante no Jelgavas Guna Slāģe, Valsts meža dienesta vecākā referente no Balviem Lorija Trepcova un Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Rīgas Vanda Bērziņa.

 

 

Informāciju sagatavoja: Selva Šulce, tālr. 67210366, VMD Preses sekretāre

 

  

 
 
Sākotnēji publicēts 26.09.2017
  • Publicēts:
    26.09.2017

Darba plāns

  • ZM klientu apkalpošanas centrs
  • valsts ir internetā
  • Laba servisa kampaņa
  • Ziņo KNAB
  • Obligātā suņu reģistrācija
  • INTERREG Europe
  • Skolas piens