Novērtē atsaucīgākos darbiniekus valsts pārvaldē!

Novērtē atsaucīgākos darbiniekus valsts pārvaldē!

Nobalso par labu apkalpošanu un attieksmi valsts pārvaldē!

Arī šogad Laba servisa kustības kampaņa laikā iedzīvotāji tiek rosināti pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai valsts pārvaldē un balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem.  Viens no mērķiem uz kuru tiecamies, lai sabiedrība savu komunikācijas pieredzi ar  valsts pārvaldes iestādēm raksturotu kā labu un teicamu.

 

Valsts kanceleja iniciatīvu Laba servisa kustība, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru uzsāka 2015. gadā. Šis ir jau piektais gads, kopš iedzīvotāji tiek aicināti pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai valsts pārvaldē un novērtēt labākos darbiniekus, ne tikai klātienē pasakot “paldies”, bet arī nobalsojot. To iespējams izdarīt, apmeklējot www.sakipaldies.lv vai izmantojot mobilo lietotni “Futbols”. Balsošanas periods noslēgsies šā gada 12. novembrī. 

 

Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”, kuru katru gadu pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Valsts pārvalde – tie ir cilvēki, kuri nodrošina iedzīvotājiem svarīgus pakalpojumus un grib palīdzēt uzlabot Latvijas iedzīvotāju dzīves kvalitāti. Daudzi ir atsaucīgi, pozitīvi noskaņoti un ar lielisku attieksmi apkalpo iedzīvotājus. Ikvienam ir patīkami dzirdēt labus vārdus par padarīto darbu, pozitīvs novērtējums ir nepieciešams.

Labo darbinieku ir iespējams novērtēt šeit. Lietotnē ir iespējams novērtēt iestāžu darbu, sazināties un atrast ceļu līdz vajadzīgajai iestādei un iegūt visu valsts iestāžu kontaktinformāciju.

 

Selva Šulce, tālr. 67210366, Valsts meža dienesta  Preses sekretāre

 

Sākotnēji publicēts 08.10.2019.

  • Publicēts:
    08.10.2019

Darba plāns

  • Uzticības tālrunis
  • KNAB
  • ZM klientu apkalpošanas centrs
  • valsts ir internetā